Strony

sobota, 10 grudnia 2011

Wygrana

Moja dzisiejsza wygrana jest jedna z najcenniejszych :)
Dziś i 12:20 obroniłam prace licencjacka na 4 :)
Może tylko 4 a może aż 4. Bo czym że jest piątka zdobyte za nic w porównaniu z czwórką ciężko wypracowaną :)
Byłam spokojna, opanowana, wiedziałam co chce powiedzieć i nic nie mogło temu przeszkodzić... nawet głupie docinki promotora. Ale opłaciło się tylko po to żeby na koniec usłyszeć jego gratulacje i to że jest ze mnie dumny. :)

A moja druga wygrana w dzisiejszym dniu to to że w konkursie na Forum PCSP mój domeczek zajął pierwsze miejsce (przewaga tylko jednego głosu) http://www.pcsp.pl/forum/index.php?topic=214.0
Tak więc moja wygrana jest dziś podwójna i podwójnie cieszy moje serce.
A teraz z uśmiechem na twarzy kładę się już spać by jutro z tą samą radością zacząć nowy dzień. :)
:) :*

3 komentarze:

  1. Gratuluję z całego serca i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dobrej obrony pracy licencjackie.
    Domek zrobiłaś świetnie i też gratuluję .

    :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!!!!!

    OdpowiedzUsuń