Strony

wtorek, 2 lipca 2013

Bukiet.

Znalazłam razu pewnego ramkę zrobioną prze ze mnie przed ponad czteroma laty na potrzeby wyhaftowanego obrazka. I tak jak to zwykle bywa na ostatnią chwilę wpadł mi do głowy pomysł ramki z bukietem jako prezent dla Pani Dyrektor przedszkola do którego uczęszczał mój syn :)
Powstały pergaminkowe róże i kokarda do tego odrobina przydasi, gałązeczki ostrokrzewu (bo wiadomo ze on w porównaniu do liści żywej róży nie obleci)papier na tło i pomalowana na biało ramka.
Całość prezentuje się o tak:



(co do ramki to lubię jak da się zużyć coś co w samotności nie wygląda zbyt dobrze a z innymi rzeczami prezentuje się prawie idealnie ;D )

Pozdrawiam Wszystkich! :)

3 komentarze:

  1. Piękna;)Takich różyczek jeszcze nie widziałam i nigdy bym nie pomyślała,że to pergamin;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różyczki wyszły świetnie... całość będzie fajnym upominkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna! piękne tło i róże

    OdpowiedzUsuń