Strony

środa, 18 maja 2011

Kolejne zaleglosci

Niestety  nadal zaporzyczane zdjecia ... :( wybaczcie obiecuje ze to ostatni raz !!
Z Wymianki na Babskim Hobby
Ja wyslalam:
 a to akurat moje zdjecia i moj kolaz :D hi hi

Ja dostałam:

Z Wymianki kurczakowej u AgnieszkiMDto co ja dostalam zdjatko jest w jednym z wpisow a tu wrzucam to co ja wyslalam
zdjatko i kolaż tez moje hi

I Wymianka Pani Wiosny
A co ja wyslalam to zdjeci nie mam ;( znaczy sie na pewno je gdzies mam bo wiem ze robilam ale gdzie to nie mam pojecia ;( jak znajde to wrzuce ....

I jeszce II Kartkowa Wymianka Blogowa
Kartki ktore ja dostalam:

 oj slabiutko widac od kogo sa :(
a te ktore ja wyslalam to nie mam pojecia gdzie i na ktorym koncu sa zdjecia ale sa na pewno !! wiec jak i inne jak znajde to wstawie :)

1 komentarz: