Strony

środa, 11 maja 2011

Narzędzie do wycinania i wytłaczania

Moze uda mi sie uzbierac pieniadze ... czy takie urzadzenie jest dobre czy polecacie cos innego  .... ??
Co Wy o tym myślicie warto czy lepiej kupic inne

Double Do XL
zdjecie ze strony: http://www.artpasje.pl/produkt,double-do-xl-narzedzie-do-wycinania-i-wytlaczania,2644.html




AAAA hi juz nie wazne
tamtego nigdzie nie znalazlam :/
zamówilam takie
 Sizzix Big Shot
 kazdemu pasuje cos innego ja sprobuje tego moze sie polubimy  (za takie pieniadze to chya pokochamy :D )
 narazie tyle zakupow :( za jakis czas uzbieram na szablony a jak to przyjdzie to sprobuje z tymi szablonami co juz mam :)
Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. kochana, mam big shota i jestem z niego bardzo zadowolona. Dokup sobie od razu taką gumową matę do embossingu (koszt około 16zł) bo bez niej nie wychodzą wytłaczania, co było powodem moich złości na początku zabawy z maszynką. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. i dobrze wybralas, sprawdzony sprzet i dobra firma :)

    OdpowiedzUsuń