Strony

poniedziałek, 20 czerwca 2011

Ciągle pod górę i zero nadziei na coś lżejszego ...

Tak aktualnie wygląda moje życie. To zdjęcie opisuje je idealnie ...
Ciągle pod górkę po kamieniach i gruzie. Gdzieś tam jakaś zieleń ale nie za wiele ... (to chyba taka przenośnia do tych przypływów chwil kiedy ma się nadzieje na coś lepszego) Wszystko się zebrało na ten tydzień za dużo tego jak dla mnie :( mój ksiądz Proboszcz powiedział ze wszystko minie ten tydzień minie; egzaminy miną; obrona pracy minie; ale mnie jakoś to nie pociesza. W piątek zaliczenie na szczęście tylko referat który już napisałam. W sobotę dwa egzaminy. W niedziele wpisy i ostateczny wyrok na mnie czy promotor weźmie prace i dopuści mnie do obrony czy też nie (a z pracą jeszcze jest trochę roboty :(  ) . I już sama nie wiem co by było lepsze, kolejny nawał wszystkiego żeby zdążyć się przygotować na obronę na 8 lipca czy spokojne przygotowanie się na obronę na wrzesień :( a im tego więcej tym bardziej się denerwuje!!

P.S.

Pustkę w głowie mam - co ja zrobić mam ...
Ambitnie i z ogromna radością w sercu czułam dziś że uda mi się cały rozdział na pisać od początku do końca (postawiłam sobie za cel ze minimum 15 stron o jak bym miała coś skracać to żeby było z czego). Ale niestety moja ambicja minęła się po drodze z rzeczywistością i przede mną kolejny kamień lub kłoda zwana "totalną pustką w głowie" ;( przez 3 godziny spłodziłam tylko 4 strony ;( totalna porażka!! A taka miałam nadzieje że szybko to skończę i będę mieć z głowy a tu nic ... zero ... :(

2 komentarze:

  1. Czasami warto sobie odpóścić. Co się wlecze to nie uciecze. Ja broniłam we wrześniu i nie czułam się z tym niekomfortowo. Pamietaj,że dłuzesz będziesz mogła jeździc na zniżkach;)A tak poważnie to przemyśl czy nie lepiej przełożyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam to uczucie przed oddaniem i obrona pracy magisterskiej, ono towarzyszy każdemu.Ja myślę, że we wrześniu będziesz się czuła podobnie. Jeśli nie musisz nie odkładaj terminu. Szybciej będziesz czuła się wolna i wyluzowana.
    Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń