Strony

czwartek, 9 czerwca 2011

Moje Pocieszajki!!

Czas tak szybko ucieka ze aż mi się serce kraje jak patrze na to wszystko co chciała bym zrobić a najnormalniej nie mam czasu :( Szkoda ze nie mam takiego pilota uniwersalnego. Klik i zegar stoi a ja mogę zdążyć ze wszystkim.... Dziś już wiem, że niestety nie wyrobie się z całą pracą na sobotę :/ niestety staram się jak mogę ale chyba takiego cudu nie osiągnę. A jak to się skończy ciężko powiedzieć bo wszystko zależy tak na prawdę o humoru promotora w tym dniu ...
Mam przy tym swoim smutku takie małe-wielkie pocieszajki! Dostałam ostatnio paczuszkę od Ivony z http://creationsiwony.blox.pl/html taka nasza prywatna wymianka którą ja zaproponowałam. ( W tym miejscu pragnę Cie Ivonko z całego serca przeprosić i prosić jeszcze o cierpliwość!! Moja paczuszka dotrze do Ciebie ale muszę mieć na nią troszku chwilki wolnego ... ;( Pamiętam o Tobie obiecałam i słowa dotrzymam!!! ) Od Ivonki dostałam same wspaniałości i cudowności!! Nie ma dnia żebym ich sobie nie pomacała :) :*




   
Same piękności!! Podusia już koleżanki igiełki znalazła a ta babeczka jest taka śliczna i tak mnie kusi codziennie ale cóż :( siła wyższa ... pora skończyć ta prace i te studia :/ jeszcze tylko trochę mi zostało ale nie ma dnia żebym nie chciała się poddać i wszystko rzucić. Ale staram się i walczę chyba przede wszystkim sama ze sobą i swoim charakterem. Pocieszające jest to że sam promotor zabić mnie nie zabije trochu pogada i ... no właśnie i co zrobi dalej. O tym myślę jak najpozytywniej żeby tylko się udało są wątpliwości bo to "ciężki koleś" ale może się uda.
I kolejna rzecz która przyszła do mnie wczoraj po tygodniu dogadywań i zastanawiań i uzgodnień. Przeczytałam gdzieś u którejś z Was, że ozdabia też kartki zamiast papieru z kawałków tapet. :)  więc tak sobie pomyślałam, że może jakaś firma która sprzedaje tapety ma jakieś resztki. Jak pomyślałam tak zrobiłam. Napisałam do kilku firm meile. Chyba z 10 było tych firm jak nie więcej :) parę w liczbie 3 odpisało że nie maja ale jedna odpisała że ma :) I tu szok !! Napisali że maja stare katalogi i za moją propozycją jeśli pokryje koszta wysyłki to oni je do mnie wyślą. Więc się zdecydowałam. Na początku pisali że 20 zł za przesyłkę kurierską paczka do 30kg. Napisałam do nich piękną prośbę o numer konta i adres. Na drugi dzień odpisali że z tego co mają wyjdą dwie paczki po 20 zł razem 40zł. Tu się chwilę zastanawiałam. Napisałam do nich z prośbą o informację ile jest tych katalogów i jakie duże. Odpisali że katalogów jest 10 40x50cm w niektórych jest 100kart w innych mniej. Zdecydowałam, pieniądze wpłaciłam i już nie było odwrotu. Wczoraj otrzymałam dwie wielkie ciężkie paki. Moje wątpliwości co do wydanych pieniędzy rozwiały się w kilka sekund. Katalogów jest 11 są wielkie i cudowne!! Nie miałam czasu oglądać ich dokładnie obejrzeć, zdjęcia zrobiłam tak na szybkiego. Ale z samego tego co zdążyłam zobaczyć to same piękne karty aż oko i serce się cieszy!! Jeszcze nie odpisałam do tej firmy bo nawet nie wiem jak im podziękować. Zachowali się na prawdę rewelacyjnie!! Takich ludzi to ze świeczką szukać!!









czy warte to było 40zł za sama przesyłkę ?? :) 

3 komentarze:

  1. oj warto warto bylo te kase wydac, te kwiatowe wzory sa sliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto, warto mi najbardziej podobają sie te dwa motywy kwiatów z fioletem i kremem i już nawet wiem gdzie taką tapetkę bym w domu położyła :)

    OdpowiedzUsuń