Strony

wtorek, 5 kwietnia 2011

Stalo sie...

A wiec stalo sie :) bede skladac dokumenty na jednorazowa dotacje na zalozenie wlasnej dzialalnosci gospodarczej :)
w tych dokumentach jest taka lista co bedzie potrzebne i na co trzeba wydac pieniadze :)
Prosze was o jakies pomysly podpowiedzi co mozna na takiej liscie umiescic jakie rzeczy beda potrzebne, jakie narzedzia i inne do robienia decu i kartek okolicznosciowych i papierowej wikliny i no wlasnie jakie to te narzedzia do decoupage do papierowej wilkiny do embossingu do scrapbookingu do pergamano :)
Prosze podpowiedzie :)

2 komentarze:

  1. Witaj Karolino :)
    bardzo mi miło , że bierzesz udział w moim candy.
    pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się bawię w papierową wiklinę.Narzędzi do nich wiele nie trzeba. Nóż do cięcia gazet,wykałaczki do szaszłyków (ja na nich skręcam rurki) nożyczki do przycinania, pędzle do malowania farbami wodnymi i osobne do lakieru . Możesz też zaopatrzyć się w formy, które posłużą Ci do nadania kształtu ( wpadnij do mnie , mam gąsior upleciony na szklanym do pędzenia wina).
    Czy do narzędzi zalicza się odzież ochronna? jeśli tak to rękawice gumowe, fartuch ochronny, cerata do ochrony stołu w czasie malowania i lakierowania.
    Mam jeszcze z krzesła obrotowego coś w rodzaju stolika. Gdy robię coś okrągłego to dno mocuje miedzy dwie płyty śrubką po środku i nie kręcę koszykiem w czasie plecenia tylko tym krzesełkiem. Ale jak takie narzędzie nazwać to nie wiem.
    No i nic więcej nie przychodzi mi do głowy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń