Strony

poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Wyniki Candy!!!!!!!!!!!!!!! :)

Losowanie odbyło sie dzis raniutko :)
Osóbki ktore zglosily sie na Candy to po kolei
1.savannah
2.CyberJulka
3.Asia
4.PAKMA
5.Edzia
6.Mariola
7.Alicja
8.justysias7000
9.Mysia
10.Aba
11.aulik
12.Anioły Anielki
13.Ana
14.KasiaN
15.darias
16.kamala
17.JAGODZIANKA
18.miriamart

Postanowilam że :D Savannah i Mysia nie beda braly udziału w losowaniu ponieważ byly jedyne ktore przysłaly mi bardzo fajne logo i autowatycznie otrzymuja ode mnie Cukieraskowa niespodzianke :D :*
A wiec w losowaniu wziwlo udzialm 16 Dziewczyn :)
random.org
a 3 to Asia z http://pistacjeimaliny.blogspot.com/

Serdecznie Gratuluje wszystkim trzem Paniom i poprosze o adresiki na meila :)
Życzę słonecznego i cieplutkiego tygodnia !! :D

4 komentarze:

  1. Gratulacje dla zwycięzców!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo Kochana ;o) Gdybym się na tym choć troszkę znała to pewnie logo by było lepsze ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow pierwszy raz wygrałam candy!! Dziękuję za super zabawę:) Pozdrawiam serdecznie i już wysyłam adresik na maila:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo, alez niespodzianka :) A ja juz myslalam ze to po wszystkim ! :)
    Strasznie sie ciesze i dziekuje, pozdrawiam wiosennie czyli tak jak teraz u Ciebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń